Az oldalon sütiket használunk (persze csak diétásat) az elfogadáshoz klikk. Elfogadom
Termékek Menü

A kerek popsi titka

A kerek popsi titka

 Volt egy szavazásunk a Facebook oldalunkon arról,

hogy mit szeretnétek jobban, lapos hasat vagy kerek popsit.

75%-ban az utóbbira szavaztatok, így kivesézzük, hogyan is lehet kerek popsitok.

 

 

Két féle helyzetben lehettek most, az egyik táborba tartoznak azok, 
akik sok felesleggel rendelkeznek, fogyniuk kell a másikba azok, 
akik vékonyak és muszáj egy kis izmot felszedniük a tökéletes fenékhez.



Nézzük először azokat, akiknek picivel több a fogni való a kelleténél:

Kedves Olvasóm!
 Ahhoz, hogy bomba segged legyen, első sorban le kell adnod a csingilingit a derekadról, 
combodról és persze mindenhonnan, mert az köztudott, 
hogy helyi fogyás nincs.(Tehát hiába fogod edzeni a popókádat nem csak onnan fogsz fogyni)

Maga a tény, hogy fogynod kell az kevés. Ettől még nem lesz kerek feneked. 
Úgy kell fogynod, hogy tónusos, feszes maradj és ne csak egy üres (tejes) zacsi.
 Ehhez azt kell tenned, hogy súlyzós edzéseket végzel.
 Nem, nem kis súlyokkal sokat. Óriási nagy butaság, 
hogy kis súllyal magas ismétlés számban jobban lehet fogyni. 
Gondold csak végig mennyi energiába kerül 2 kilót megemelni és mennyi energiába kerül 15 kilót megemelni.
 Hahó a zsír az egy energiaraktár! :/

Szóval össze rakod szépen a megfelelő diétádat és elkezdesz NAAGY súlyokkal edzeni.
 (Természetesen hozzád képes nagy súlyokkal)

Próbálj meg..nem! CSINÁLJ! guggolásokat, felhúzásokat nagy súlyokkal.
 Akár 7-8 szériában hatokat nyolcakat. Próbáld meghatározni azt a súlyt,
 ami már nagyon nehéz az utolsó körökben. Elég heti 1x max 2x megedzened a feneked,
 de minden héten emelj a súlyon. Egyre több és több kell ahhoz, igazán  bomba popód legyen.

Miután kész vagy az edzéssel, irány a taposó gép! 40 perc..nem lesz könnyű úgyhogy szórakoztasd magad,
 zenével, sorozattal, filmmel vagy egy játszópajtással , aki közben beszélget veled.

Ha ezt betartod és elég türelmes vagy, egyszer csak ott lesz az a fenék, amire mindig is vágytál.



Jöjjenek, akik vékonyak!

Elsősorban picit hinned kell nekem. Egy icipicit próbálj megbízni. NEM LESZEL NAGY DARAB!

Tényleg nem..most ez fájni fog neked egy picit, de máshogy nem lehet, így beletolom a képedbe.

Híznod kell! Igen híznod. A magic az lesz a dologban, hogy megpróbálunk nem zsírban hízni hanem izomban.
 Rá arra az icipici hátsódra,
 hogy szép kerek legyen és büszkén mehess nyáron végig  a tengerparton abban a Nebbia short-ban,
 amit kinéztél magadnak a webshopunkban.

Elmondom, hogy fogjuk csinálni. Ráállsz a mérlegre. Nyugodtan..nem harap. 
A testsúlyodat megszorzod 3-al. Ennyi gramm fehérjét kell bevinned egy nap.
 Ezután megszorzod a testsúlyodat kettővel.
 Ennyi gramm szénhidrátot ( lassan felszívódó !!!!! ) kell bevinned egy nap a szervezetbe.

Ehhez az értékekhez még hozzá kell adnod heti 1 max 2 kőkemény láb/fenék edzést!
 Koncentrálj a guggolásokra, felhúzásokra, lábtolóra.
 Ezzel a három gyakorlattal kezdj a bemelegítésed után.
 NAGY súllyal! Muszáj megterhelned az izmaid, hogy növekedésnek induljanak.
 Figyelj oda nagyon a gyakorlatok helyességére, mert nagy súlyoknál nagyobb az esély a sérülésre.
 Picit lassabban eddz, mint szoktál.
 Tarts másfél- két perc pihenőt a sorozatok között.
 Kardióra még csak gondolni se merj. Nincs rá szükséged.

Ha ezt betartod, viszonylag hamar bomba popó tulajdonos lehetsz,
 de itt még nem végeztünk, hisz lesz egy icipici felesleged,
( ami lehet még jól is fog állni, majd meglátod) amit le kell szednünk.

Emlékszel a testsúlyodra és a szénhidrát- fehérje mennyiségekre? 
Most a szénhidrátot úgy számold, hogy testsúly szorozva 1.5.
 Ennyi gramm ch-t egyél meg egy nap, a fehérje maradhat ugyanannyi.
 Tegyél hozzá heti 1-2x 40p kardiót (NEM FUTÁS! ) és TADAM meg is van,
 egész nap markolászhatod, vagy markolásztathatod :P



Legyen szép napotok Fittcsajok és ne feledjétek egy igazán jó popsihoz egy igazán minőségi leggings dukál! XoXo
Tartalomhoz tartozó címkék: hír
blog comments powered by Disqus